در باره ما

مجموعه ی White Moon  (ماه سپید) با توان و اتکا به ظرفیت و پتانسیل فنی و انسانی داخل کشور و با روشی کاملا ارگانیک و در محیطی بهداشتی و پیشرفته و علمی، در جهت پیشبرد برند و محصول ایرانی و رونق تولید داخلی، و همچین با در نظر گرفتن توان همه ی اقشار جامعه، اقدام به تهیه و تولید و عرضه ی مستقیم قارچ های گانودرما لوسیدم، در نژاد های مختلف نموده است.

این مجموعه دارای مجوز بهره برداری به شماره ۹۹/ ج/ ۱۰۹ /م س/ ۲۶ اداره کار و تعاون ساوجبلاغ و تحت نظر وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

همچنین بخش های مختلف دیگر تولید تا عرضه ی محصولات ارگانیک متعدد گیاهی و ارزشمند ایرانی دیگری نیز در این مجموعه، درآستانه ی تولید و عرضه ی مستقیم و گسترده به هموطنان بی نظیر ایرانی و دیگر ملل دنیا قرار دارد.

سیاست های کلان ماه سپید

مجموعه ی ماه سپید از روز نخست فعالیت

  • احترام به سلیقه و خواست مشتری
  • همسو کردن سیاست های کلان مجموعه با نگاه ارزشمند مخاطب خود
  • مشارکت حداکثری مشتریان وفادار در پیشبرد اهداف والایی چون اشتغالزایی
  • ارزش آفرینی مبتنی بر سود همگانی بواسطه ی داخلی سازی تولید
  • پیشبرد جایگاه تولید ملی و برند ایرانی
  • حفاظت از محیط زیست ایران

  را در دستور کار خود قرار داده است.  به همین جهت مسئولیت سنگینی را در راستای حفظ سلامت مشتریان وفادار و ارتقای جایگاه اجتماعی آن ها را بر دوش خود حس میکند. لذا مجموعه ی ماه سپید، خود را موظف دانست تا با تولید و عرضه ی محصولات کاملا سالم و ارگانیک و منحصر بفرد، با تکمیل زنجیره ی تامین خود از تولید تا عرضه ی مستقیم به مشتری هدف، از حریم مخاطبان همیشه همراه خود پاسداری نماید.

ماموریت اصلی مجموعه ی ما قبل از هر چیزی، هدیه ی سلامتی به مردم ایران است.

تفاوت ما

شاید یکی از بزرگترین معضلات موجود در بازار محصولات سلامت محور، توجه نکردن به سلایق و ضائقه ی مشتریان مختلف باشد. چراکه خیلی از مخاطبین به کافئین حساسیت داشته و یا از استفاده کردن از شکر منع شده اند، لذا نمی توانستند از گانودرمای همراه با قهوه و یا شکر بهره ببرند. کمااینکه هزینه ی پرداختی برای محصولات مبتنی بر گانودرما در بازار، نسبت به میزان خرید دریافتی بسیار بالا بوده و به همین سبب، این محصول پر فایده، از سبد خرید قشر گسترده ای از هموطنان عزیزمان حذف شده است.

بنای مجموعه ی white Moon (ماه سپید) بر حمایت و حراست از ساحت مشتریان عزیزمان شکل گرفته است، لذا تولید و عرضه ی محصولات نوآور و خاص در حوزه ی سلامت نیز به همین منظور دنبال شده است. ما برخلاف محصولات موجود در بازار که مشی تجاری با سود حداکثری را بر احترام به مخاطبین مختلف ترجیح داده اند، محصولاتمان را بصورت پکیجی و بطورکامل در اختیار متقاضیان قرار میدهیم تا علاوه بر اینکه نسبت به هزینه ی کمتر، آورده و محصول بیشتری برای نوع مصارف گسترده تر و طولانی مدت تری دریافت نمایند، از صحت و سلامت محصول و میزان وزنیِ خرید خود در ازای میزان پرداخت هزینه نیز اطمنیان حاصل نمایند.

هدیه ی ما به شما سلامتی ست. در این راه با ما همراه باشید …

خبرهای خوبی در راه است