نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

ریزش مو و قارچ خالص گانودرما

ریزش مو یکی از بزرگترین دغدغه های انسان هاست. چراکه تاثیر بسزایی در زیبایی چهره و حتی اعتماد بنفس دارد. ریزش بی رویه و یا غیر عادی مو می تواند ناشی از دلایل مختلف و متعددی باشد که در ادامه آن دلایل را بررسی و بهترین و طبیعی ترین راهکار را برای کمک به رفع آن معرفی میکنیم.

جهت خرید قارچ خالص گانودرما اینجا را کلیک کنید.

بیماری های خود ایمنی
یکی دیگر از عوامل ریزش مو، بیماری های خود ایمنی بدن است که معمولا با ریزش های سکه ای مو نمایان می شود. چرا که سیستم ایمنی بدن، فولیکول های مو را اشتباها هدف قرار می دهند. یکی از بزرگترین خواص قارچ خالص گانودرما، کمک به بهبود بیماری های خود ایمنی است.
قارچ گانودرما ضد باکتری
ضد میکروب و ضد باکتری
عواملی همچون عفونت های قارچی و یا رشد بیش نامعمول باکتریایی نیز باعث ریزش مو می گردد. قارچ خالص گانودرما، با خاصیت ضد میکروبی خود، می تواند ریزش موی ناشی از عفونت ها و رشد باکتری ها را نیز برطرف نماید

جهت خرید قارچ خالص گانودرما اینجا را کلیک کنید.

بیماری تیروئید
کم کاری یا پر کاری تیروئید نیز با ریزش مو ناگهانی و گاها شدید همراه است. مصرف دمنوش قارچ خالص گانودرما، به بهبود عملکرد غده تیروئید نیز کمک میکند.
کمک به بهبود اختلالات هورمونی
اختلالات هورمونی، یکی دیگر از دلایل مهم ریزش موی سر است. چرا که با کوچکترین تغییری در آن ها، عوارضی چون ریزش موی شدید و متوسط ظاهر می شود. این اختلالات هم در خانوم ها و هم در آقایان شایع است. یکی دیگر از خواص قارچ خالص گانودرما، تنظیم هورمون هاست.
بهبود گردش خون و افزایش خون رسانی
قارچ خالص گانودرما حاوی ترکیباتی ست که منجر به افزایش گردش خون و افزایش خون رسانی به اندام ها و پوست سر می شود. به همین دلیل نیز مصرف قارچ خالص گانودرما باعث تقویت و رشد موی سر خواهد شد.

جهت خرید قارچ خالص گانودرما اینجا را کلیک کنید.

آرامبخش طبیعی و ضد استرس
استرس یکی ازمهلک ترین بیماری های عصر ماست که یکی از بزرگترین آثار آن، با ریزش موی سر در بدن انسان ظاهر می شود. قارچ خالص گانودرما، بعنوان یک گیاه آرامبخش طبیعی، در رفع استرس و اضطراب و بیخوابی موثر بوده و از این جهت نیز به رفع ریزش موی ناشی از استرس و اضطراب کمک می کند.
آنتی اکسیدان ها
قارچ خالص گانودرما با وجود میزان بالایی از آنتی اکسیدان، به از بین بردن رادیکال های آزاد که یکی از عوامل موثر در ریزش مو هست، کمک می کند. آنتی اکسیدان ها همچنین به تقویت فولیکول های مو کمک کرده و باعث تحریک ساقه و در نتیجه رشد موی سر می شود.

جهت خرید قارچ خالص گانودرما اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید